Jul, jul, strålande jul

Jag bara njuter av julmys med familj och vänner. Det är så otroligt skönt att vara hemma. Ända sedan jag kom har hela familjen kämpat på med julpusslet jag köpt med mig, och idag blev det klart, lagom till att mamma skulle duka inför morgondagen.
I söndags var jag på julmys hos Elvira och igår tog jag en tur till Emporia för att träffa Jill. Åh vad kul det är att ses efter så länge, och inget har förändrats! Vi pratar på som aldrig förr.
Förutom det så simmar jag ett pass om dagen, och har sedan lagt till gym, löpning och yoga utöver det. Skönt när man kan träna lite somman vill.
Ikväll tog Emma och jag en tur till Lund och fikade. Älskar friheten som körkort ger! Nu är det bara en natt kvar till julafton, hoppas ni alla sover gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...