Pepparkakshusbygge!

Barnet i mig kom fram igen denna fredag kväll, när vi bestämt oss för att bygga pepparkakshus. Det stod på förpackningen att det skulle ta några några minuter, det tog oss en och en halv timme... Men kul hade vi och fint blev det! Vi julpyntade lite här hos killarna också!
Träningen i eftermiddags var medley. Väldigt mycket medley. När vi äntligen var klara med medleyserierna och skulle börja den enda frisimserien på passet, var tiden ute och Kirk sa åt oss att värma ner. Men heck no, hade jag tagit mig genom allt detta fjäril, rygg och bröst så skulle jag minsann simma fritt också. Kirk är inte den som säger nej till extra träning så han sa åt alla andra att lämna en bana tom så jag kunde fortsätta passet. Fick sällskap av Lenni och Sofi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...