God Jul!

Vi har haft en alldeles underbar julafton. I år firade vi hemma med mammas sida av släkten. Hela dagen fixades och förbereddes det. Vi försökte även få humdarna julfina innan släkten kom lagom till Kalle Anka (det är ju ett måste på julafton) och åt pepparkakor och drack glögg. Det följdes av tidernas godaste julbord. Jag skojar inte, det var exceptionellt gott i år. Förutom det traditionella (som innehöll väldigt  intressanta sillsorter i år) hade vi hummer, Jörgens hemlagade prinskorvar och egengravade lax samt en massa hembakat bröd. Hur gott som helst.
Så gott så jag inte orkade någon gröt till efterrätt... Efter gröten kom tomten. Tomten var väldigt kvicktänkt och rolig i år! Och han hade massor med presenter att dela ut. Förutom pengar fick jag en morgonrock, ring, tröja, pussel och ett simborgarmärke, något jag samlat på i över tio år!
Det har varit en supermysig jul, som avslutades med Notting Hill. Tack alla för en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...