Another mile

Var väldigt besviken över min mile igår. Ni vet känslan när man är medveten om att man inte är på topp, som i mitt fall på grund av magsjuka, men ändå intalat sig själv att det inte spelar någon roll. Sjukdom påverkar inte mig, jag kan simma lika snabbt i alla fall. När man sedan simmat och inser att det här gick inte, så blir man ändå bedrövligt besviken. Detta var sista milen innan conference, så nu har jag bara ett försök till för säsongen.
Kirks kommentar var "I think you're sicker than you think you are ", han menade att jag är inte typen som ger upp, jag kämpar alltid hårt, och igår var det tydligt att det inte fanns någon energi. Blä. Men, men nu kan jag äta i alla fall (åtminstone lite mer än de senaste dagarna) så hoppas att tävlingen kommer gå bättre efterhand. 200 fritt idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...