Final speech

Det är inte var dag man går på sitt livs första date. Med sitt ex dessutom haha. Men det var trevligt! Så det blev en kanonlunch på Olive Garden idag, och förutom det har jag haft mitt final speech för min public speaking-klass, vilket var en väldigt märklig grej. Vi var halva klassen där och ingen lärare. I stället hade vi en kameraman som kom för att starta och sedan stoppa en videokamera som filmade våra presentationer. Andra halvan av klassen kommer göra det live framför läraren på fredag. Jag skrev färdigt mitt tal, om folk i nöd och röda korsets hjälp, igår, och imorse spenderade jag två timmar i ett litet klaustrofobiskt rum på biblioteket för att öva in det. Med jag är nöjd med mitt framförande!
Nu är reading day snart över och finals week börjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...