Underbart i Amsterdam

Min födelsedag blev helt otrolig! En total tågstrejk inom Öresundstågen stoppade mig nästan från att över huvud taget åka iväg, men jag hittade ett SJ-tåg som faktiskt gick. Jag fick spendera 3 timmar på flygplatsen,  men iväg kom jag!
Alex och två tjejer till mötte upp mig och vi gick ut och åt. Jättegod mat på ett steakhouse,  och jag blev bjuden på en födelsedagsdrink. Därifrån gick vi till en isbar. Jag har aldrig hört om nåt sånt förr men spännande var det! Och kallt... Minus elva och allt var gjort av is, till och med kopparna! När vi kände att vi började hamna i risk för hypothermia gick vi därifrån. Vi hittade en bar crawl-grupp som vi följde kors och tvärs över stan. De var supertrevliga och alla ville fira att jag fyllde år haha. En helt perfekt kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...