Cykeltur på Bornholm!

Idag planerade sällskapet att ta bilarna och åka till Svaneke och Nexö och strosa runt. Jag och min syster, som är lite mera hard core, hyrde cyklar och cyklade fram och tillbaka istället. Detta blev en tur på totalt fem och en halv mil, och vem som än sagt att Danmark är platt kan knappast ha inkluderat Bornholm... Det brände på ordentligt i alla benmusklerna kan jag tala om! Men kul var det!
Väl framme i Svaneke mötte vi upp med de andra och åt lunch. För min del blev det en dunderburgare! När vi varma och möra kom hem simmade jag lite medan Emma lärde Lyra att simma. Nu är sista middagen klar och det är dags att börja packa ihop inför hemfärden imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...