Helloo

Mitt bloggande går ingen vidare för tillfället känner jag... Jag har nu varit hemma i tre veckor men det känns betydligt längre. Det är skönt med lov och det är skönt att få vara med familjen igen men jag saknar laget. Saknar Wingateandan och vännerna. Håller dock kontakten med många av dem via skype och andra medier.
Här hemma rullar det på. Sedan Amsterdam har jag fortsatt att träna rumpan av mig. Jag har även varit på student, lyssnat på Emma när hon sjungit (tack och lov så sjunger hon bra mycket bättre än mig), firat nationaldagen vid Skarhults slott, träffat mor- och farföräldrar och umgåtts med Elvira. Jag hann även med ett öppet vattenpass i Vikhög tillsammans med Iden-simmare. Det var riktigt härligt att simma i havet igen. Efter det uppsökte jag min lågstadielärare, som bor där, och hälsade på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...