Nyköping del 2

Efter en lyckad utgång på fredagen blev det till att sova ut ordentligt morgonen efter. Väl uppe packade jag ihop mina grejer och flyttade över till Anna. Vi två plockade upp  Fanny och tog en sväng ut till Tystberga och Helena. Vi hade en supermysig eftermiddag! Underbara husmor bjöd på crêpes med svampstuvning och semlor till efterrätt. Vi hade ju alla missat semeldagen så vi hade lite att ta igen.
Tillbaka i Nyköping körde jag lite simning med Ludde i havet. Kvällen spenderades med kanotisterna. På söndagen tränades det på morgonen, och efter en stund i solen packades det och åktes till Stockholm. Anna bor där på vardagarna så jag följde med dit. Hann med att träffa Tim och träna ett pass med Väsby innan jag tog tåget hem på måndagen.
Sammanfattat blev det en superweekend. Jag behövde verkligen den här helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...