Another amazing day!

Vi började dagen med en brunch ute. Det följdes av en massa runder genom hela stan. Först var vi på ett sexmuseum, fullt av bilder och statyer. Därefter gick vi i en halvtimme för att komma till Heinekenmuseet. Det var det bästa idag tyckte jag! Det var väldigt intressant och nu vet jag hur man gör öl! Vi fick lära oss hela processen genom en simulator, där vi stod framför en skärm medan golvet skakade och bullrade. Jag fick också lära mig hur man häller upp öl! Touren avslutades med öl och en båtshuttle till en heinkien gift shop, där vi fick varsitt ölglas.
Efter det åt vi middag innan vi gick tillbaka till hotellet för att vila lite innan nästa äventyr: en "kryssning" längs kanalen. Det var väldigt fint, men lite långtråkigt. Resten av kvällen chillade vi runt i stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...