Glad midsommar!

Nu har det gått ytterligare några dagar. Sedan sist har jag hunnit med körlektion, träning och jobb. Började mitt sommarjobb på Hälsostudion i torsdags och det känns bra. Får göra städsysslor och sådant och arbetstiderna är toppen.
I tordagskväll var jag med på en överraskningsfest för Uffe som fyllde 20. Det var jättekul att träffa henne igen, och hon verkade glad!
Sedan var det ju midsommar igår, och det är ju inte helt fel! Hade en supermysig midsommarlunch med familjen och på kvällen åkte jag in till Malmö och Jill. Det blev grillande på stranden med trevligt umgänge, och sedan förflyttade vi oss till en av killarnas lägenhet. Vi hade en riktigt trevlig kväll!
Idag har jag vilat upp mig och packat, för imorgon bär det av till Bornholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...