SM 2013

Fy vilken hemsk dag. Har aldrig varit med om något så påfrestande inom simningen som denna SM-dag. På grund av att jag fortfarande inte är i form valde jag att bara köra 1500 i bassäng, och det gick idag. På nån vänster hamnade jag i finalheatet, där jag absolut inte kände att jag hörde hemma. Så hela dagen var jag så fruktansvärt nervös och bitter, och jättenära på att stryka mig. Men jag åkte upp. Jens var där och efter att han pratat med mig och peppat mig lite så kändes det bättre. Jens är verkligen helt otrolig på att få en att se positivt. Med en väl genomtänkt plan körde jag mitt lopp och jag är faktiskt nöjd. Jag är glad att jag ställde upp. Det gick snabbare än jag trodde och jag gick i mål på en minut över mitt pers. Då var jag helt slut, jag hade verkligen gjort vad jag kunnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...