Sammanfattningsvis

Det har inte blivit så mycket bloggande nu på sista tiden. Känns jättetråkigt men jag har inte haft tid. Mina dagar ser ut som så att jag går upp vi halv sju, åker iväg på träning-jobb-träning och sedan är jag inte hemma förrän vid åtta på kvällen. När jag väl kommer hem är det massor jag måste fixa med USA-papper och mail hit och dit. Blä. Men det händer ändå inte speciellt mycket att blogga om.

Var och såg Luddes triathlon-SM förra helgen (det kanske jag redan skrivit??) men det var så sjukt imponerande så det är i så fall värt att notera igen. Efter min simkariär ska jag nog försöka mig på triathlon hehe!

Annars var jag ju själv förra veckan, familjen kom i måndags. Jobbet rullar på, bärjar känna att detta inte är min grej... Jobbar denna vecka också sedan blir det bara två dagar i veckan resten av sommarn. Igår på jobbet satt vi och diskuterade hur liten världen är och helt plötsligt dyker min ena historielärare från gymnasiet upp. I Malmö!?!? Lite kul ju :)

I helgen blir det en weekend till Nyköping, det ska bli så himla roligt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...