Milen

10 000 meter i sträck, check. Normalt brukar man hinna en bra bit innan det tar emot. Idag hann jag 400 sedan hade jag ont överallt. Jag är så himla sliten! Träningsvärk har jag också. Men jag klarade det! När jag kom i mål var jag så trött att allt snurrade haha. Ni vet känslan när man gör nåt jobbigt och under tiden tänker på nåt efteråt som man verkligen ser fram emot?! Man måste liksom ha en sådan tanke. I mitt fall låg jag i ungefär 6000 meter och längtade efter bananen som låg på min väska. Den här jäkla bananen drog mig genom milen. När jag äntligen var klar och hade lyckats ta mig upp, tror ni inte nån fågeljävel ätit upp min banan!!!!! Jag blev gråtfärdig! Kiosken på badet var stängd, Frasses vid bussen var stängt. Jag höll ju på att kolapsa innan jag var hemma och fick i mig nåt ätbart. Hata fåglar!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...