Sakmat det spontana

När jag och Alice blev hemskjutsade på söndagen och åker förbi busshållplatsen i Brandkärr ser vi Eber, självklart gick vi dit för att säga hej. Detta slutade med att vi hamnade i Oxelösund och åkte ut med en båt tillsammans med honom och två kompisar till. Vi la till vid en lite ö och sedan hängde vi där hela eftermiddagen och badade, solade och grillade. Så himla mysigt! Jag har verkligen saknat det här spontana livet.

När vi åkt i land igen blev det lite raceing med bussen, men vi hann så både jag och Alice kom tillbaka till Nyköping. Då träffade vi Ludde i hamnen och åt glass och sedan blev det filmkväll på borgen med fajitas. Myspys! Imorse tränade jag med Ludde innan jag påbörjade resan tillbaka till Skåne.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...