Reunions

Detta har varit sommarens bästa helg. Jag har verkligen fått ut allt jag velat av dagarna i Nyköping. På fredagkvällen samlades den bästa delen av klassen och vi hade så kul! Det dansandes och sjöngs och efter ett tag fick vi till och med sällskap av nån hockeytränare, alias Snyggrumpa. Senare drog vi ner till O'learys och där träffade jag en massa saknade vänner! Riktigt värd kväll.

Upp tidigt på lördagen och dra tillbaka till borgen för att frächa upp sig lite. Sedan var det dags för NSG-reunion. Alice och jag skulle åka dit med två äldre före detta simmare som skulle plocka upp oss på vägen. Lite för många kisstopp och 20 minuters körande åt fel håll gjode dock att skjutsen kom sent. Men till sist kom vi fram till Helena i alla fall.

Hon hade ordat och planerat och fixat så det sjöng om det! Vi fick mat i överflöd (först kycklingsallad, några timmar senare köttfärspaj, därefter rabarberpaj och sedan grillad korv till nattmat. Självklart blev det en Helenafrukost-delux på morgonen). Allt ätande kombinerades med lekar och lära kännande. Det var väldigt många jag aldrig träffat förr. Det var verkligen riktigt roligt och trevligt!

Hon hade ordnat massor med sovplatser så jag och ett gäng till sov på vinden. Riktig toppen kväll! Hoppas på att detta blir en tradition.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...