Liseberg

Idag var en kul dag. Tog tåget upp till Göteborg igår direkt efter jobbet, där familjen hållt till den senaste veckan. Fick tillbringa natten i en sovsäck, på ett liggunderlag, utan kudde. Jag sov inte mycket kan jag tala om. Vaknade tidigt och gick en runda med pappas kamere hehe. När resten också vaknat åkte vi först och besökte farmors grav. Det var skönt att se att där var blommor och att demän var bra skött. Efter det åkte vi till Liseberg. Så länge sen jag var där! Emma och jag hade jättekul och var runt och åkte det mesta. Det var ju inte riktigt Six Flags men kul var det :)

Nu är jag på väg hem igen, och jag kommer behöva cykla från Eslöv till Kungshult. Själv, i mörkret :(


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Hej, möt mig kl 12 imorn natt på torget i Eslöv, måste få tala med dig.

    SvaraRadera
  2. Tror jag missade träffen ;) vet inte ens vem du är haha

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...