Varning! Varning!

Jag har blivit något av en radiolyssnare Tack vare allt körande hit och dit till olika träningar och grejer. Förutom musik får jag ju även höra en massa åsikter och förtal. Imorse lärde jag att det skymtats späckhuggare utanför vår svenska västkust, och späckhuggare är Nä ju farliga sa de på radion. Till och med farligare än människor! Just för att de äter människor... Suck.
Jag har väldigt svårt för folk som envisas med att människor har rätt att ta för sig hur mycket som helst och så fort naturen producerar ett hot så ska det förgöras. Späckhuggare är inte farligare än nåt annat rovdjur är jämfört med sitt byte. Det är liksom det som är poängen med att vara ett köttätande rovdjur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...