Svenska flaggans dag

Började med ett köttigt träningspass med Emma. P90X is Xtreme! Därefter fixade hela familjen i trädgården tillsammans, medan vi njöt av solen. Så höll vi på tills det blev dags för middag, och dagen till ära blev det årets första grillning. Åh vad gott!!!
Precis som när jag var liten, åkte vi till Skarhults slott för att fira nationaldagen. Kulturskolans kör och orkester var där, tillsammans med den traditionella hornblåsaren. Det blev en supermysig dag!
Nu ikväll blev jag halvt ihjälskrämd av en, tillsynes, albinokatt. Låg i godan ro i min säng och tittade på Game of Thrones när en katt helt plötsligt är på väg in på mitt rum. Jag blev livrädd haha! Så altandörren stängdes rätt kvickt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...