Happy 21

En födelsedag blir inte mindre speciell för att man blir äldre, och varje födelsedag är speciell på sitt eget sätt. Det här året gjorde min familj verkligen min dag! De gick allihop upp och sjöng för mig klockan kvart i fem innan jag skulle träna. Jag fick hemmagjorda chokladbollar, en klocka, klänning och skjorta. Dessutom väntar en överraskning nästa lördag!
Jag tränade och kom hem och åt frukost (som självklart innehöll chokladbollar). Större delen av dagen var lugn. Mamma gjorde min favoriträtt till lunch och på kvällen gjorde jag och Emma våfflor, efter att vi kommit hem från kulturskolans konsert, där Emma sjöng jättefint! Hon avslutade konserten med att få hela kyrkan att ställa sig upp och sjunga för mig. Vilken överraskning!
Stort tack till er som har gjort min dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...