Fotovernissage

Vaknade imorse till ljudet av bakning; mamma var mitt uppe i degen som skulle bli till hamburgarbröd. Man vet att nåt gott väntar om man redan innan frukost längtar efter middag. Men innan det bjöds på hamburgare åkte jag, pappa och Emma till en fotovernissage. Min  klasskompis från högstadiet hade satt upp ett galleri kallat Skånes Mångfald, med vackra naturbilder. Under tiden stod Elvira för musik!
Hemma igen grillades de efterlängtade hemmagjorda hamburgarna och det var verkligenvärt väntan! Hur gott som helst! Till efterrätt blev det rabarberpaj. Svensk sommar at its finest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...