Överraskning för mig!

Idag var det dags för den utlovade födelsedagsutflykten! Vi var alla redo att åka klockan 10, och jag var den enda som inte visste destinationen. En och en halv timme på färd, innan vi kom till Glimmingehus där de idag hade 10 000 Riddares dag. Vi såg svärdfäktning, turnéspel, vi dansade medeltida danser och vi åt en mumsig lunch.
Som om inte det var nog, gick äventyret vidare mot Stenshuvud och Café Annorlunda. Vi åt gott och gick sedan runt i naturreservatet bland kor och växtligheter.
Det har varit en alldeles underbar dag! Älskar min familj så mycket för att de alltid ordnar så mycket bra för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...