Game of Thrones

För ett drygt år sedan försökte jag hoppa in i fjärde säsongen. Alla pratade ju om hur bra serien var, men jag hade inte lyst att börja från början. Tror jag såg två hela avsnitt innan jag gav upp. Men sedan började jag från början, nu i våras, tillsammans med Öystein, Lenni och Mehdi. När vi skiljdes åt hade vi precis börjat på säsong två, och jag planerade inte att fortsätta. Men så helt plötsligt blev jag helt besatt av serien. Har nu sträcktittat i ett par veckor, kollat ifatt de andra och kommit ifatt själva serien. Nu väntar jag med spänning på tionde avsnittet på måndag!!! Sedan får jag väl gråta tills i vår när nästa säsong släpps...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...