Jobb

I måndags tränade jag och Anna tillsammans innan jag begav mig hem till Kungshult igen. Det har verkligen varit en toppenvecka! Lite trött vaknade jag tidig på tisdagen för att kunna fira min älskade pappas födelsedag. Vi hade köpt en del träningskläder till honom,  bland annat en buff! Efter lite firande åkte jag mot Malmö och min första dag som säljare för Oxfam!
Det är ett underbart team jag jobbar med! Alla är fulla av humor och är härliga att ha omkring sig. Eftersom jag är nyast hjälper de mer vana mig och ger mig råd. Arbetet är kämpigt men jag känner (och hoppas) att jag kan utvecklas. När jag var färdigjobbad åkte vi till kusinen som också fyllde år! En dag fylld av firande och trevliga stunder!
Fina pappsen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...