Vuxenpoäng...




Jag och Fanny lever äkta samboliv. Vi hade två timmars hål i skolan och då drog vi till Gumsbacken och köpte stolsdynor och tvättsvampar som ett riktigt par. Skolan var okej idag. Vi påbörjade både historia B och vårt projektarbete. Igår bestämde vi oss för att vi ska genomföra en vinerhajk och lära oss en massa om hur man påverkas av kyla och lite sånt. Det kan nog bli spännande.

Träningen var jättejobbig idag också. Jag överdrivet inte när jag säger att jag har ont i varenda muskel... Men det ska kännas att man lever. Efter träningen skulle vi slänga allt det vi kastade ner för balkongem igår. Så jag, Fanny och Roma gick till Netto och lånade två kundvagnar som vi fraktade bort allas skräp i. Det gick fint, haha;)

Nu har vi bakat negerbollar och ska sätta oss och ta det lugnt!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...