290 dagar kvar till studenten!!!

Första dagen i skolan. Så fort vi blev släppta från första samlingen gick jag och kanotisterna till schema-Villy för att ändra saker, han måste vara bra trött på oss... Schemat är kalasbra! Tre sovmornar och på torsdagar har jag bara en lektion, fredagar har jag en till två lektioner. Bortsett från två gigantiska hål är jag nöjd:) Två lektioner i veckan kommer jag läsa på Tessin.

Vi fick Helena-frukost i morse och det var extrem skillnad mot förra året. Då satt man själv eller med 2-3 andra, nu idag var vi så många att båda matborden behövde användas! Det är så kul med så mycket folk :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...