Klarar inte av att sitta still!

Jag har så otroligt mycket energi, jag klarar inte av att ta det lugnt över huvud taget. Igår var det full gång hela kvällen. Träning kvart över tre, därefter drog jag direkt till Rosvalla med Fanny och Jill för att se J20-lagets hockeymatch. Det blev oavgjort...
Efter käkade vi tre middag och sedan drog vi med Roma på singstar-kväll i samlingsrummet. Jag kan lova att världen aldrig hört en bättre version av "The Winner Takes it All". Det var sång på hög nivå, haha. Festivalen här i Nyköping fortsatte hela kvällen igår så vi gick dit en stund. Det var mycket bättre igår än i fredags. Dessutom träffade jag lite klasskompisar och kanotister. När vi tröttnade gick vi hem och fortsatte sjunga, nu fick vi nästan med två av hockeykillarna också. När halsarna gav upp övergick vi till tidernas sämsta film... Sedan sket vi i det och tog en taxi till Kebab House i stället. Det var en livad natt haha.
I morse blev jag bjuden på godaste frukosten någonsin! Så nu är jag redo för en ny dag ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...