Sista dagen i Skåne!

Packdags! Tell everybody I'm on my way, and I'm loving every step I take! Satt nyss och kollade på mina absolut första blogginlägg, och oj vad det känns länge sedan. En liten, ordentlig 16-åring som inte hade en aning om vad hon gav sig in på, och nu sitter jag här två år senare och tänker att jag inte kunde gjort bättre val. Mitt liv ser ut precis som jag vill att det ska göra. Tänkte jag får passa på att vara lite nöjd över mig själv så här innan skolan och hårdträningen drar igång, för då kommer jag antagligen gå tillbaka till att undra över vad jag gett mig in på.
Anyway, PACKDAGS! För imorgon bär det av, sista inflyttningen i Nyköping. Det har varit en lång och härlig sommar, och jag har fortfarande en och en halv vecka kvar, men den tiden ska spenderas i Nyköping. Tror jag har packat det mesta, ikväll ska det lastas in i bilen och imorgon bitti åker vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...