Det ska kännas att man lever ;)

"Vilse i Brandkärr cykla jag omkring, jag cykla omkring men jag hitta ingenting"
Iklädd endast sport-bh och löparbyxor... Det kändes inte riktigt bekvämt måste jag säga. Anna och jag körde världens mördarpass i morse. Två varv av komplexfemman (en serie skivstångsövningar), två varv jogging i högt tempo runt hela badet, två gånger på cykel ner och upp för Stockholmsbacken i maxfart och allt detta två gånger. Bara smärta. Distansare som man är krävs det en hel del för att jag ska få syra, och eftersom jag nästan aldrig får syra vet kroppen inte hur den ska hantera det, vilket gjorde att jag efter första back-cyklandet kände mig som en 500 kg blyklump. Men det var bara att kämpa vidare! Himla kul träning, men brutalt jobbig.
När jag kom tillbaka tyckte Helena att jag såg så sliten och trött ut att hon gjorde en dundergod frukost åt mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...