Röjer i lägenheten ;)


Imorgon kommer stora containtar att placeras här i Brandkärr så man kan slänga all skit som står och skräpar. Sånt har vi gott om... Om man har en stor trasig soffa på sin balkong orkar man inte släpa in den för att ta ner den. Istället gör man den ännu mer söndrig och kastar ner delarna för balkongen och hoppas att ingen går ut samtidigt. Det var rätt mycket som åkte ner den vägen. En gammal fåtöljs öde blev dock att leva vidare i hissen. Nu slipper man stå när man åker upp och ner :)

Idag på träningen körde vi samma landpass som förra veckan med springandet och cyklandet. Den här gången tog jag mig upp för Stockholmsbacken på 1:23, vilket var pers! På simpasset körde jag 3*200 fjäril max. Jag är lite smått trött nu.. Ikväll ska jag, Anna och Fanny ha projektarbetesmöte. Vi bara ändrar oss hela tiden, men nu måste vi ta och bestämma oss.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...