Vattenkrig

Nu börjar träningen komma igång på riktigt. I fredags hade vi triathlon, det ösregnade och jag både cyklade och sprang fel. Så kan det tydligen gå… I måndags hade vi ett tämligen jobbigt landträningspass, så nu har lilla jag träningsverk. Igår var det dubbla träningar + teori. Mitt schema börjar också fungera nu. Jag kan lugnt påstå att det var väldigt besvärligt att få till det så att man inte missar träning, och inte för mycket skola.


Idag var klassen på Stjärnholm och hade lite samarbetsövningar och paddling. Oj vad det blev blött. Vi hade fullt krig, och stänkte ner varandra totalt, det var till och med en kanot som välte. Smart som man är hade jag ju inte med några extrakläder, så det blev att (efter att jag fått av mina genomblöta jeans, vilket inte var det lättaste) ta på sig regnbyxorna. Efter idag har man verkligen lärt känna klassen och det är gött!

Nu ska jag gå ner och äta lite, sen ska jag köra lite landträning innan simningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...