Ryggsimmare? Oh yes!

Det här har än så länge varit en härlig vecka. I tisdags "lekte" vi programledare på träningen. Vi fick ett pass som var helt tidsindelat, varenda meter hade en starttid. Det var väldigt intressant men stressande, och det jobbigaste var att passet bestod av 3200 m RYGGSIM!!! Men, tro det eller ej, jag klarade det! :D Annars hade hela tidsplanen spruckit och det hade inte blivit bra.
Idag gjorde jag precis som min syster tidigare lyckats med, jag låste in mina nycklar i skåpet. Min trogna följeslagare som hängt så fint på mitt skåp sedan sjuan, fick gå en brutal död till mötes :'(
Nu på kvällen fick jag några simmare att titta på Skåne fruar! Allt för att sprida min fina dialekt. Programmet var en stor besvikelse, de pratade ju knappt skånska ens! Jag visste att det skulle vara löjligt men jag trodde åtminstone att jag skulle få höra lite skånska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...