Maxpulstest :)

Onsdag idag, och onsdagar är härliga dagar :)
Idag på musiken fick vi spela. Gitarr. Jag tycker det är jättedåligt att vi inte kan välja drama för jag är inte duktig på varken musik eller bild. Men nej det fick vi inte välja och då använde jag uteslutningsmetoden och kom fram till att jag får ha musik. Det är i alla fall roligt även om jag inte kan spela eller sjunga :)

Idag på träningen hade vi maxpulstest, som jag simmade fjäril på. Det var fruktansvärt jobbigt och jag kunde knappt andas, dessutom fick jag ont i huvudet, men jag fick upp pulsen till 198 i alla fall :) Det bästa med att simma riktigt jobbiga serier är (förutom att man förhoppningsvis blir bättre) att man får en så härlig känsla efteråt, när man klarat det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...