Örebro

OBS! bilden ej från denna tävling!
Nu har jag simmat första tävlingen för sässongen. Den gick i Örebro. Är rätt nöjd med både prestation och tider. 800 simmade jag på 9.27, 200 fj på 2.32, 100 fj (med misslyckade vändningar) på 1.10 och 400 fr på 4,41 (inte nöjd). Det blev medalj på alla sträckor utom 100 fj, där jag kom 4a. Lördagen flöt på bra och var en trevlig dag, men söndagen var katastrof. Efter ungefär 2 h tekniska pauser avbröts tävlingen för en tidigare lunch, medan Västerås fixade en ny tidtagaranläggning åt Örebro. När tävlingen väl kom igång igen så fick vi som "ersättning" gratis fika! :D
Det absolut bästa var att lilla Eslövs ss, slog storklubben Helsingborg i tävlingen mellan klubbarna. Elsöv kom på en stark 21 plats med 42 poäng :) Den totala vinnaren var MASS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...