Långdistans på riktigt

Nu är jag tillbaka i Nyköping efter ett "inofficiellt långdistans-SM" i Jönköping. Den längsta sträcka jag simmat tidigare var 3 000, men är nu mera 5 000. Jag blev rätt nöjd med tiden, 1.07.08.60, och min placering som 3a. Det var en spännande utmaning att simma så långt i en bassäng, men jag måste erkänna att det nästan blev lite långtråkigt. Nästa gång får det bli i öppet vatten, så jag får lite omväxling av utsikt.

Nu har jag och pappa fixat till mitt rum. Jag har fått upp lampor, gardiner, tavlor och lite sådant, så nu känns här mycket hemtrevligare :)

2 kommentarer:

  1. Grattis till placeringen!! :-)
    Kul att du börjar komma till ro!
    Du får lägga upp en bild så man kan se hur du bor.
    Ha d bra så länge o lycka till med allt!!
    Ses när du e på besök i Eslöv.
    Krams /Coach Patrick

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :) Bilder på lägenheten kommer, måste bara städa först ;P
    Vi ses! kram Erika

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...