Måndag

Idag har träningarna känts riktigt bra. Vi simmade lite längre både i morse och nu på kvällen och det kändes bra. Måndagar är en av de jobbigaste dagarna, skolan slutar kl 4, så jag måste gå en halvtimme tidigare och kommer ändå försent till träningen. Men annars tycker jag nog mitt schema är bra.
Vi hade idrott idag i skolan, för första gången, och det var jätteskoj. Det är ganska intressant hur mycket man kan lära sig om människor bara genom att ha en idrottslektion. Nu vet man vem som är de sportiga, vem som är dåliga förlorare, vem som inte gillar sport (de som glömmer kläderna...) osv. Spännande tycker jag :P
Imorgon är det "sovmorgon" då börjar inte träningen förrän kvart i 6, skönt med en timme extra sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...