Bal!
Var och kollade på balen idag! Guuuud vad fina alla var! Det var så många klänningar och håruppsättningar och skor och allt var så otroligt fint. Jag kommer aldrig kunna bestämma vad jag ska ha för nåt på min bal. En sak har vi simmare dock kommit fram till; vi ska åka häst och vagn till vår bal.
Nu ikväll hade jag, Alice och Fanny filmmys med ost och kex (scheks), därav bilden ;)
Ja just det, man är ju 18... Krogdebut! :D
Betydligt senare på kvällen blev det livat. Då hängde jag nämligen med Lisen och Linnea och gjorde krogdebut! Vi hade hur kul som helst! Vi ägde dansgolvet haha. På kvällen nån gång började det ösregna men barbent och i vinterjacka gick det ändå bra att ta sig fram och tillbaka!
Avslutningen 2012!
På kvällen hängde vi vid "torpet", ett gäng naturare och byggare. Det blev en härlig kväll och start på sommarlovet med volleyboll och poliser... Polisbiten gick bra för min del, volleyn gjorde det inte... Haha! Det är så himla kul när man hör "vems väska är det här?", ööhh min... "Har du nån alkohol i väskan?", det hade jag inte. Polisen känner en flaska i väskan och säger "nähä, vad är det här då?", "en cola" svarar jag. Älskar minen när polisen tar upp flaskan och upptäcker att det är en... Cola! Haha.
Peace out!
200 år!
På väg tillbaka till Nyköping. Första halvan av lovet ska jag nämligen vara där. Men innan det blir lov på riktigt ska avslutning hinnas med, och därefter min kära sambos student!
Idag var jag på Östra strö skola, min gamla lågstadieskola, och firade 200-årsjubileum. Träffade en massa gamla klasskompisar och lärare, det var sång och lite dans, och dessutom var Kajan från Hipphipp där och snackade. Trevligt, trevligt!
Sommarjobb! :D
Annars då? Jo, jag har simmat två riktigt bra pass idag. Eftermiddags passet var brutalt, 100ingar max varvade med armhävningar. Det var banne mig inte lätt. Dessutom körde jag lite Ricardo innan, lärde några i klubben de olika övningarna. No pain, no gain som det så vackert heter!
Så var det det där med nötter ja...
Jaa den här natten blev inte riktigt som planerat... Börja med myskväll till mästarnas mästare med en påse naturgodis och slutade på akuten. Jag har alltid varit skeptisk till min nötallergi, men nu har jag fått det bevisat - jag tål inte nötter. Tungan var tjock, svårt att svälja men det värsta var att jag mådde så brutalt illa (fast jag tror det berodde på medicier). Men, men det var bara att åka in. Först hängde jag i väntrummet men sen blev det värre så jag fick gå in på en gång. I början var det spännande. Jag fick nål i armen och blev kopplad till en bip-sak, men sedan var det bara långtråkigt... Åkte väl hemifrån vid tio och var hemma igen strax efter tre... Kul! Men nu mår jag bra i alla fall :)
Min dag, bara min! ;D
ÄNTLIGEEEEEN!!! :D:D
Man brukar alltid göra så stor grej av födelsedagar, och sedan när man väl fyller år känns allt likadant som dagen innan. Men så är det inte i år! Jag känner mig stor och glad idag! Än så länge har det varit en toppen dag. Familjen bjöd på frukost på sängen och presenter i morse. Hela San Diego-gänget ringde och sjöng för mig. Jag har sprungit en halvmil (Eslövs stadslopp), mitt första löplopp sedan Kalvinknatet, och det gick jättebra, 25;32 (för en som inte springer mycket och definitivt inte långt)! Nu väntas det på att hela släkten ska komma hit. Jag älskar livet!
Inte långt kvar! ;D
Då är man hemma i skåne. Jag har klarat av tvåans absolut sista lentioner, fått mvg i två ämne till och fångat lyra i brännboll. Sista lektionen var idrott med vår käre (...) idrottslärare och det var riktigt kul. Mer än hälften av tjejerna vägrade vara med för att det regnade, men jag hade kul! Dock är mina löparskor genomblöta nu och i morgon bitti ska jag springa Eslövs statslopp... Just det ja, jag ska springa ett lopp! Ska bli så himla skoj, är astaggad! :D
Vad händer mer i helgen då? Jo i morgon blir jag 18!!!!!! :D Min älskade telefon är tillbaka så nu har jag min nedräkningsapp igen! :D
Välkommen Aiden!
Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...
-
Hemma i Skåne och firar påsk! Igår var vi hos farfar och Ethel och åt middag och imorgon ska vi till mormor och morfar. Dagen började me...
-
Jag är en djup funderare och jag drar med alla i min omgivning i mina funderingar. Min senaste djupa tanke inträffade för ungefär tio minute...

