Valvaka

Oavsett om man är insatt i politik, så kan  man inte ta miste på spänningen som varit här i USA de senaste månaderna. Två kandidater som lägger mer energi på att smutskasta varandra än att skapa värde och förtroende. Aldrig förr har två så illa omtyckta kandidater möts. Hur kommer morgondagen se ut? I skrivande stund ser det ut som att mexikanerna kommer få börja bygga murar.
Här i bibelbältet är det många som hejar på Trump, dock är det inte lika många (i alla fall i min ålder) som kan motivera sina åsikter. Jag för min del har en del åsikter, men det är för mycket för att orka lista allt här. Vinner Trump kan vi väl i alla fall förhoppningsvis se fram emot en svagare dollar och därmed billigare liv här...
En annan fråga som kvarstår är dock, vad ska alla tv-kanaler visa nu efter valet??? Det kommer bli många blanka skärmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...