Louisiana, it's been real!

Igår tog vi det lite lugnare. Vi simmade på morgonen och jag har faktiskt blivit lite solbränd!!! Simningen Känns helt okej, och jag börjar bli redo för vår toppningstävling nästa vecka.
Vi fortsatte vårt shoppande innan vi tog med vårt plugg till ett franskt café där vi spenderade eftermiddagen. På kvällen städade vi hela Kirklands hus innan vi packade och förberedde mat för hemfärden. Resan hem började alldeles för tidigt imorse (halv fem... Inte min idé kan jag ju tala om) och nu är vi halvvägs till Wingate. Det har varit ett riktigt bra lov, skönt att komma iväg och spännande att upptäcka nya miljöer, nu är jag redo för terminens sista dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...