Happy Thanksgiving!

Och en happy sådan har vi haft! Trots att vi var utan båten kalkon och potatismos så hade vi det bra. Vi åt frukost med Kirkland innan han åkte till Chicago och vi åkte till New Orleans. Sist jag var där far jag väldigt fascinerad av atmosfären; nu under thanksgiving var det dock rätt tomt och inte lika livat. Men vi hade kul ändå! Vi åt beignets som är nån slags fransk doughnut, crêpes, alligator och kebab. Vi tittade på thanksgivingparaden och lyssnade på alla musikanter.
På kvällen åkte jag och Mehdi och shoppade. Black Friday tjuvstartade och alla affärer öppnade igår eftermiddags. Det blev en massa produkter från Bath and Body Works.
Idag var vi och tränade imorse. Vi hittade en utomhus-pool och det var så skönt att få lite sol och värme! Efteråt tog vi oss an Black Friday. Timme efter timme shoppade vi runt... Jag hittade en del bra saker, men nöjdast var nog Mehdi som hittade en superdeal på ett kostym-sett. Shout out till Haggars service! Riktigt trevligt ställe att handla på! Customer-servicen har varit på topp idag på flera ställen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...