The Winter is Coming

Eller det hoppas jag i alla fall! Nu har jag köpt en riktigt varm vinterjacka, so BRING IT ON CANADA! Jag har även ansvarat för inköpet av vår lagmaskot. Tjejlaget har nämligen startat en "veckans nominering"  och den som vinner får ansvaret för bulldogen. Halvtoppade, och med en ny maskot är vi nu redo för årets Fall Frenzy! Det börjar med 500 för mig imorgon!
Nu ikväll höll jag i ett event med Reslife som vi kallade Thanksgiving Fest, och det blev en riktig succé! Karaoke, pizza, och kalkonkastning stod på schemat, och folk uppskattade det verkligen! Som grädde på moset fick vi Thanksgivingmiddag i caf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...