Football

Idag har varit en helt fantastisk dag. Jag och Mehdi åkte till Charlotte och såg Panther's spela, och vi hade så bra platser! Vi satt åtta rader ifrån planen, längs kortsidan och kunde se allt som hände. Vi hamnade till och med på tv!!! Dessutom hade vi fått tag på två extra biljetter, så de sålde vi för $250.
Vi satt omringade av äkta fans. De skrek och hejade, och de var mer underhållande än själva matchen. Jag behövde en sån här dag!
Igår var det rätt bra också, skön träning, kul med tjejerna, lite plugg, en massa film, och jag fick köpt en vinterjacka inför Kanada. Med laddade batterier är jag redo för en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...