Äntligen helg!

Då var en väldigt lång vecka över, och helgen är äntligen här. Första veckan med dubbla pass är alltid extra jobbig, men det här året tog nog priset. Nästan varje dag innehöll en ständigt återkommande serie, och jag har nog simmat fler 400ingar den här veckan än vad jag gjort under hela året. Men det har gått rätt bra faktiskt!
Igår hade vi vårt årliga volleybolljippo med utklädnad och en massa hejande. Våra freshmen verkade verkligen uppskatta det, så det var kul! Idag har jag äntligen kunnat ta det riktigt lugnt så det har varit skönt. Nu ikväll hade vi först en skandinavisk samling med alla skandinaver i lager där vi kollade på Torkel i Knipa. Det är en brutal film! Helt fruktansvärd! Efter den lagade vår lilla sushigrupp sushi, och det blev alldeles för mycket. Fy vad mätt jag är! Men gott var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...