Swim team or track team?

Ja man börjar undra... Är så out of swim shape så det är pinsamt, men springa kan jag. Vi har tränat som blådårar men det har varit mest på land. Nu under finals week har vi ingen obligatorisk träning så vi tränar själva. Jag gick och simmade imorse och det var kämpigt. Men, men det är bara att gneta på.
Igår hade vi bankett för alla idrottare, en massa awards delades ut och så fick vi middag. Det var det segaste jag varit med om. Fyra timmar av stillasittande. Tog så lång tid att jag var hungrig igen innan det var över!!! Simlaget och simmare var nominerade till massor med awards men vi vann väldigt få. Jag tror helt enkelt att de som avgör inte riktigt förstår simning...
Efter det firade vi reading day eve, och nu, idag, börjar råpluggandet. Peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...