Packat och klart!

Äntligen dags för graduation. Det var en lång och väldigt tråkig process. Vi var ute redan halv nio för att få sittplatser och ceremonin började klockan nio. Det var brutalt mycket folk så jag kunde inte se något och som grädde på moset bajsade en fågel på programmet som jag lyckligtvis lagt i knäet. Vidrigt! Men alla fich sig ett gott skratt i alla fall. Efteråt togs det en massa bilder! Alla var så lyckliga och fina.
Det blev en sista lunch på Tokyo Bistro och därefter tömde jag rummet, städade det och checkade ut så nu är jag redo att flyga hem imorgon! Vi avslutade dagen med pizzakväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...