Närmar sig slutet

Det börjar bli så tomt här. Så många har lämnat och alldeles för få kommer tillbaka. Simlaget förlorar 17 simmare, varav endast 10 är seniorer. Massor av kompisar utanför laget kommer inte heller tillbaka. Gillar det inte.
Det packas förfullt i vårt rum. Vika och Griffin åker idag, så sedan kommer jag vara rommielös i tre månader. Vi hade i alla fall en mysig kväll ute för middag igår. Vika beställde en enorm burgare som istället för hamburgarbröd hade två grilled cheese med bacon och pommes. Vi var tre andra som försökte hjälpa henne att äta den men det såg ändå knappt ut som någon rört den haha.
Idag har jag solat och försökt plugga lite, men det gick ingen vidare, så nu väntar jag på att biblioteket ska öppna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...