Keep it up

Idag ringde alarmet klockan sju och det blev lite spurtpluggande innan dagens första exam, sociologi. Provet kändes bra så jag är inte direkt orolig. Direkt efteråt gick jag och simmade i 40 minuter, åt lunch och råpluggade inför exam nummer två. Den här gången är jag orolig... GPS - bible studies,  bestod bland annat av fyra uppsatser. Hade ingen aning om någonting, så förlitade mig helt på bibeln och min förmåga att ordbajsa. Tog föralltid att bli klar. När jag var klar var jag helt slut i huvudet så det blev en till träning innan jag fortsatte plugga inför morgondagens prov. Wish me good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...