Spring Gate

Igår var en bra dag. Vår ena coach har tränat ordentligt de senaste halvåret, sedan han antog utmaningen att slå vår snabbaste tjej på 200 fritt, och igår var det dags för loppet. Jag tror det var första gången sedan conference som hela laget var samlat haha. Alla var där för att heja, till och med Kirk! Bailey var både toppad och rakad, han gick verkligen all in, och bra gick det. Han simmade på 1:46 och slog Katies bästa tid!
På kvällen gick jag och Alex till Tokyo för middag. En billig men god japansk restaurang. Därefter gjorde jag mig redo för Spring Gate. Tre olika artister kom, men jag såg bara den sista. Innan dess hängde vi freshmen i Camden men en massa folk, bland annant mina froomies (som jag ska bo med nästa år).
Konserten var helt okej, hade ingen aning om vem han som spelade var men det var bra ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...