It's been real

Nu är mitt freshmanår officiellt över. För nio månader sedan fundreade, sorterade och packade jag allt jag kände att jag ville få med mig hit över Atlanten. Nu sitter jag i samma situation och försöker fundera ut vad jag ska ha med mig tillbaka. Om jag någonsin kände att jag hade två parallella liv när jag bodde i Nyköping, så är den känslan tio gånger förstärkt nu.
Det senaste året har varit spännande, utvecklande och fyllt med nya erfarenheter. Överlag har det varit riktigt bra, även om det har funnits vissa motgångar. Jag har alltid vetat vad jag vill och jag har haft mina mål, men det här året har jag varit lite vilsen. Jag har försökt fokusera på att hitta mig själv, och komma fram till vad jag vill. Jag är inte säker på att jag gjort framsteg i den processen, men jag vet så mycket som att jag trivs med mitt liv och vill tillbaka nästa år.
Träningen här har varit brutal men extremt givande och rolig. Mycket variation och ett underbart lag att träna med. Efter att ha deklarerat mitt major som marketing, har jag i alla fall en plan för de kommande åren. Men som i alla situationer så är det människorna som man omger sig med som avgör standarden, och i det fallet är jag definitivt lyckligt lottad. Även om många av mina vänner anting byter skola eller tar examen, så har jag många kvar att längta tillbaka till i höst!
Tack för ett grymt år, nu taggar vi sommarlov! Wingate, it's been real.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...