Tjalalala!

Igår var de en bra dag. Kommer knappt ihåg senast jag var så pigg. Vaknade innan klockan och gick upp för att träna. Jag var pigg, speedad och på allmänt bra humör hela dagen, jag har absolut ingen aning om varför men så var det. Historiaprov i skolan som kändes kalas. En håltimme som jag gick och klippte mig på. Lite shopping med Fanny. Sedan träning igen. Det passet gick jättebra! Det var långt, köttigt och snabbt men med lite vila. Sånt gillar jag :) Inte ens träningen tog död på mitt energiöverskott!

Sedan kom väl vad man får kalla för dagens dipp. Fysikplugg. Hate is a strong word, but i really really really don't like fysik B... Fysik har ju aldrig varit kul, mem med Jan-Erik förstod jag det åtminstone. Nu är allt rena grekiskan. Efter X antal timmars plugg gav jag upp och gick och kollade på film i stället.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...